Dagens bedrift:

  1. Jobba
  2. Hämta barn (Inklusive Stellas kompis E från skolan)
  3. Även få hit Stellas kompis F från skolan
  4. Äta middag alla sex
  5. Möblera om på barnens rum
Rätt bra för en dag, va? Nu är barnens rum klart, och det blev så bra, så bra. Stella är överlycklig över att ha sin säng i stora skrubben, och stora rummet blev avdelat med en byrå vänd mot Stellas sida och ett skåp vänt mot Leos sida.

Kan väl gillas som ett eget rum?

Och om någon vecka är badrummet klart, så nu har jag ingen ångest över hus- förlusten längre. Snarare en smula ångest över badrummet som kommer att gå på strax över 20 000, men whatever. Tröstar mig med att 20 000 ändå är mindre än en och en halv miljon.

Kanske kan jag tänka att jag på en dag har SPARAT en och en halv miljon? Ja, så tänker jag. Oh, så bra det känns nu att inte huset blev vårt.

(Fast det fungerar inte så bra. Huset var jättefint, nyrenoverat, låg i The Perfect Område samt hade billig uppvärmning. Fan också. Men jag ska sluta tjat om hus nu)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0