Det slog mig precis att jag inte varit utanför dörren på hela dagen

Men vem behöver luft när man har tvätt att tvätta, legohus att bygga, mat att laga, sambos att hångla med, hall- lådor att rensa, köksskåp att städa, barn att ge hostmedicin, lördagsmiddag att äta, Melodifestival att se, chips att äta?

Nä, menar det.

En annan sak jag har gjort är att rensa bland mina kläder, och har nu en hel IKEA- påse full som jag ska sälja på loppis om två veckor. So very Anna Hibbs of me, eller hur Anna? Tror att jag ska skriva Bloppis på en skylt över mitt bord, gör det hela mycket roligare. Visst?


Kommentarer
Postat av: Anna

Bloppis, bloppis, bloppis! Såg ditt mess imorse! Klart hon läser! Hon hämtar antagligen en stor del inspiration från oss! Coolish! (Storhetsvansinne? Vadå?)

2010-03-02 @ 09:23:26
URL: http://annaeleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0