Avd. Tänk positivt

Fast en sak är bra med att det är måndag i morgon, nämligen att jag ska på husvisning på lördag.

Till drömhuset! Vi har en yttepytte chans att få det, nämligen om ingen annan vill ha det och säljarna är beredda att gå ner i pris... Sa jag yttepytte chans? Menade yttepyttepyttepytte chans. Funderar på be någon smyga dit på lördag och sätta upp en skylt där det står "VISNINGEN INSTÄLLD" när inte mäklaren ser.

Kan fungera. Visst? Så kliver jag in och säger oskyldigt "Oj då, det var visst bara vi som ville ha det här huset" och tar sedan diskret bort skylten när jag går därifrån.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska verkligen hålla alla tummar jag för er på lördag!!! Hoppas hoppas hoppas!

Kram på er

2010-01-10 @ 19:56:41
URL: http://camillamedc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0