Blogg- lov

Jag vet, förlåt, jag är helt kass på att skriva nu för tiden. What can I say. Avstängd hjärna och så, ni vet.

Idag har jag varit på pannkakslunch hos min kompis K, gått en liten promenad och stått på toppen av en stor kulle och sett barnen åka pulka, fikat hos K, åkt hem och fått besök av dagisbästismamman och hennes två barn. Barnen har röjt, och vi har suttit i köket och pratat om livet, kärleken, planer och IKEA- kök.

I morgon har jag tydligen lovat att vi ska följa med och åka skridskor. Sweet jullov days.

I morgon är också dagen då de ska börja riva ut vårt badrum. Man kan tänka "Helvete, vad dyrt", eller så kan man tänka "Åh, vad fint det kommer att bli". Jag väljer det senare. Alltid välja det halvfulla glaset. Inte det halvtomma. Mitt motto för livet, och mitt motto för 2010. Sedan att det kanske kommer att dröja innan vi får vårt hus på grund av den satans vattenskadan gör i och för sig att glaset känns lite mindre halvfullt, men ändå...

Nu ska jag gå ner och se "Medium".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0