Bo- tankar

I morgon ska det komma ett par och titta på vårt hus. Med mäklare klockan 10. Alltså måste jag gå upp supertidigt för att hinna allt det vanliga på morgonen PLUS bädda sängar, plocka undan frukost, snygga till. Plus komma i tid. Men det ska nog gå. Fränt med husspekulanter!

Fast det blir nog inget. Dessutom har vi ju inte hittat hus själva än.

Dock finns det ett som varit till salu länge som verkar helt OK. Blir helt snurrig av fördelar, nackdelar och värmesystem. Hur vet man?!

På lördag ska vi åka till IKEA och Bauhaus och shoppa saker till nya badrummet. Ska bli kul. Dyrt, men kul. (Har om jag ska vara ärlig inte riktigt bestämt mig än om jag ska vara glad över att få nytt, fräscht badrum eller ledsen över oförutsedda utgiften. Men jag tror att det lutar åt det första. Om vi ska bo kvar här tills barnen flyttar hemifrån så har vi i alla fall fint badrum...)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tittade på hemnet över hus i Tierp som du pratar om och de e inte många fina hus just nu till salu... Men jag såg ett Lövåsvägen, vilken altan!!!

har du sett huset???? De verkar perfekt om man e 4pers nära skola osv

Annars e de bara o vänta man ska inte hast köpa bara för att köpa

Lycka till

2010-01-21 @ 20:38:37
Postat av: Maria

Anna: Lövåsvägen har jag sett, men nä... Lite trångt. Och dyr uppvärmning. Plus att det inte ligger sådär jättebra. Men jag håller med. ALTANEN! Nästan värt att köpa för den =)



Tack för ditt lycka till. Kram!!

2010-01-21 @ 20:54:15
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lycka till med visningen!!!

Kraaaaaaaaaaaaam

2010-01-21 @ 22:32:59
URL: http://camillamedc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0