Good bye jullov. Hello en smula söndagsångest

Jonas och barnen behöver bilen i morgon, och min cykel är trasig, så därför hade jag tänkt promenera till jobbet. Behövligt efter tre veckors softande och ätande. Fast i och för sig. Tre kilometer i minus tjugofem grader (Som det har varit de senaste dagarna) är kanske inte det skönaste man kan göra...

Dock ska jag ha med mig tre stora blommor till en kollegas klassrum som vi ska hinna fixa till lite i morgon, så istället kommer hon och hämtar mig och mina blommor.

Strålande lösning! Win- win är bra. Det är det.

Men ÅHHHHHHHHH vad tungt det kommer att vara att gå upp i morgon bitti. Vecka åtta är det sportlov. Viktigt att komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0