Insnöad

Egentligen skulle jag och Stella ha hängt med min kompis K och hennes dotter och badat i badhuset några mil bort, men det är så mycket snö att vi inte vågar köra.

Typiskt. Jag som hade sett fram emot en lördagseftermiddag med simning och bastu.

Ja, ja. Är väl hemma och softar istället. Ska i alla fall plogköra oss fram till ICA och köpa lördagsgodis lite senare, har vi tänkt. Det är helt sjukt hur mycket snö det har kommit, och det snöar fortfarande.

Men nu över till något roligare! Ni vet väl vad som börjar nästa lördag? (För visst är det väl nästa lördag? Känner att jag inte är så uppdaterad som jag borde vara. Vet knappt vilka som är med) Helt freaking fantastiskt!! En av årets höjdpunkter är äntligen snart här.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaaaah!! Jag hade glömt!! Men du! Borde vi inte ses nån lördag och liksom njuta ihop? Puss!

2010-01-30 @ 12:07:24
URL: http://annaeleonora.wordpress.com
Postat av: Maria

Anna: JO! Klart vi borde! Vi hittar någon lördag som passar. Kul!



(Haha, vår plan att se finalen i Globen... Any year now =)

2010-01-30 @ 15:18:39
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0