Leo berättar en rolig historia som han hört på Bolibompa på datorn:

Leo: Det var Fransen och Bellman, och då...Då...Då... Jag kommer inte ihåg. Eller jo! De skulle spotta ut tuggummit på gruset så det blev alldeles grusigt. Och då skulle de mäta vem som kom längst. Eller jag menar väga. Hur många grader det var. Så var det!

Denna söta historieberättande fyraåring har för övrigt klippt sig, och ser nu ut som värsta coolingen. Kort hår med lite, lite längre uppe på huvudet, som hårfrisörskan hade vax i och sprayade grönt. Han har även en tuggummi- tatuering på ena armen, så när han för en stund sedan satt på toaletten i mörkret såg han ut som en förrymd fånge eller liknande.

Fast sedan bar jag honom till sängen och han pep att han var lite rädd att någon skulle komma in och ta hans Byggare Bob- gosedjur, så då kändes han inte som en tuff fängelsegangster längre. Utan bara som min lilla gosiga, fina, tuffa, söta Leo. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0