Myskväll

Jag och Stella har ätit middag framför TV'n och sett två filmer, "LasseMajas detektivbyrå- Kameleontens hämd" och "Hannah Montana- The movie". Ätit chips och det sista goda från Paradis- asken. Suttit under samma filt i soffan. Hon med ansiktet bakom min axel när det blev för läskigt i LasseMaja- filmen. Fått vara uppe till sent.

Gråtit en skvätt till slutet av Hannah Montana- filmen. Åh, vad fiiiiint. Det roliga (Tråkiga för henne?) är att hon ärvt mina gråta- när- det- är fint- gener. Hon frågar "Mamma, får du tårar?", och så sitter vi där och snyftar ikapp.

Mina stora, lilla 7-åring. Som är kär i en kändis (Hemligt) och en i sin klass (Ännu mer hemligt), som älskar "High School musical"- filmerna, som bryr sig om kläder "Ameh det här kan jag ju inte ha på mig!". Men som också gillar att leka med lego, som tycker att vissa filmer är läskiga, som sitter i knä ibland.

Sju år. Frän ålder.

PS. Very bra filmer. Hade kunnat se dem själv också, utan sällskap av sju- åring. Rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0