Paradise Hotel- skvaller från Jackies blogg

Love it!

(Det är ju inte säkert att det stämmer, men... Well. smaskigt skvaller är ju alltid smaskigt skvaller. Som vi brukar säga)

Dagen i övrigt:
  • Genomgång av funktioner i verkligheten (Ibland kommer jag på mig själv framme vid tavlan, att... Är det här verkligen intressant?! Men sen tänker jag att det visst är intressant. All kunskap är bra kunskap. Dessutom ser jag matte som ren och skär hjärnträning, som hjälper till vid all slags problemlösning, logistikproblem, brainstorming eller annan slags hjärnaktivitet som ungdomarna eventuellt ska pyssla med i framtiden. Plus, och det här är mitt viktigaste argument: Man kan faktiskt inte veta vem som ska bli fysikprofessor eller inte i framtiden. Därför är det bäst att lära sig så mycket matte som möjligt i grundskolan! (Om eleverna köper mina argument? Ha ha... Well. Inte ett hundraprocentigt positivt utfall. Om man säger så. Men de arbetar för det mesta bra, och är smarta och duktiga, och det räcker långt det med...)
  • Effektivt och produktivt möte på eftermiddagen. Effektiva och produktiva möten for President.
  • Hade en himla trivsam och rolig Livskunskapslektion. Kan fortfarande känna mig en aning förbryllad att vi faktiskt har Livskunskap på schemat. Men kul är det!
  • Spontanlade ett bud på ett hus under lunchrasten. Jorråsatte! Nu är det ännu mer hoppashoppashoppas, och jag börjar andas igen ungefär i mitten på nästa vecka när vi vet hur allt- Köp av hus, försäljning av vårt hus, eventuell besiktning mm- har gått. Åh, vad jag vill ha det här huset. Snälla? Låt allt gå vägen? Gud eller who ever som bestämmer sådant.
  • Eller oj. Kanske ska man inte skoja om Gud? Om han nu kanske finns på riktigt.
  • Då tar jag tillbaka. Vill inte riskera något.
Nu ska jag gå ner och se på "Paradise Hotel". Två avsnitt. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket hus har du budat på.....nått som inte ville ha förrut?

Varför väntar ni inte till våren många brukar vilja sälja då, har ni bråttom bort från erat hus???

Äh bo kvar gör ett sovrum nere till er, de blir billigt o bra

Lycka till iallafall

/Anna

2010-01-27 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0