Saker jag skulle vilja ha ungefär precis just nu:

  • Nytt hus
  • Massa nya, fräscha vardagsrumsmöbler. Vet precis vilka jag vill ha.
  • Lång kavaj
  • ... Plus lite fler nya kläder
  • Tja, en ny bil skulle inte sitta helt fel heller
  • Nya tvättkorgar
  • Ny telefon till köket, en bärbar. Just nu har vi en som sitter fast med sladd i vägen. Förstå vilket handikapp. Vi fick låna en gammal av mamma när vår bärbara gick sönder. Leo visste knappt hur vad det var först. Ha ha, dessa barn av 00- talet.
  • Sa jag nytt hus?
  • Färdigt badrum på nedervåningen med nya duschväggar, bänkskivor, handfat etc.
Saker jag tror att jag kommer att få inom den närmaste framtiden:
  • Inget av ovanstående
  • Eller ja. Skulle vara nya, billiga tvättkorgar från IKEA, kanske. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0