Snopet

Jag hade gått upp tidigt. Väckt barnen. Börjat äta frukost. Då ringer frissan och säger att hon inte kan idag, utan vi får komma i morgon samma tid istället. Jaha ja. Så då åt vi klart frukosten och myste under täcke i soffan framför morgon- Bolibompa istället. Very little snö- och- minusgrader- expedition. Very much hemma- lat.

Idag blir det istället expedition Fixa nytt bilbatteri. Hoppas, hoppas att vi får igång bilen. Saknar min gamla, fina, söta, skruttiga lila Ford Mondeo från -97. Snälla, rara bil, håll i några år till. Vi tycker ju om dig! Har inte den minsta lust att köpa ny bil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har just läst igen allt jag missat! Hela december fram tills nu!!! Du skriver sååå underhållande och bra! Jag jobbar ihjäl mig - inget jullov här inte... men bättre det än att inte jobba alls!? 2010 ska vi ses mycket, mycket oftare = mitt nyårslöfte! Krama barnen och Jonas /Cicci

2010-01-09 @ 10:38:01
Postat av: Maria

Cicci: Låter som ett bra löfte =) Men you know. Det spelar ingen roll var du bor (Spanien, Sverige... whatever) eller hur ofta vi ses. Du finns ju i mitt hjärta =) Puss på dig min kära vän, och snälla du, jobba inte ihjäl dig. KRAM!!!

2010-01-09 @ 22:46:41
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0