Söndag:

Sovmorgon, nybakat bröd till frukost (Jonas är en sådan sambo som går upp med barn klockan åtta och sedan ställer sig och bakar. Gotta love him!), extra sovmorgon medan barnen lekte med grannkompisar, lite städning, lite tvättning, laga lunch. På eftermiddagen åkte Leo och Jonas iväg till dagisbästisen på kalas medan jag och Stella gick på bio ("Alvin och gänget 2").

När vi sedan kom ut på landet frågade dagisbästisfamiljen om vi ville ha middag, så vi kom nyss hem.

A perfect söndag, skulle jag vilja säga.

Och i morgon är det måndag igen. Hå hå ja ja. Fast denna vår kommer att vara fylld av husletning, så det känns ändå ganska kul. I mitten av februari är det visning av ett annat hus som nyss kommit ut på Hemnet. Jag har släppt deppet från igår, och tänker istället att Det perfekta drömhuset inte blivit till salu än. Men vår tid kommer. Oh yes.

Tänker även lite på att kanske skulle man skippa att sätta in toalett, handfat och dusch i badrummet nere, och istället bygga en platsbyggd loftsäng till mig och Jonas över tvättmaskin och torktumlare...? Så har vi hux flux byggt oss en fyra. Vad tror ni? Kan vara nåt, va?

Eller kanske inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0