Anna?

Well. OK då. Hon är charmig, har cool röst och snygg outfit. Bra budskap i låten.

Men en vinnare i Oslo? Nja.

Vi måste ju tänka ESC, folks. ESC. I finalen gills inga halv- onyktra okynnesröstningar. Då är det allvar. Här hemma röstade vi på Darin (jag), Eric (Stella) och Timoteij (Leo). Känns som bra låtar med bra chanser. Men det gick ju åt skogen. Som vanligt. Varför vinner aldrig mina favoriter*?!

Men nu ska vi inte vara sådana. Heja Anna i Norge. Om det går dåligt har jag dock tillåtelse att säga "Vad var det jag sa". Visst?

* Med mina favoriter menar jag även barnens favoriter. Skulle aldrig låta dem ringa på låtar jag inte tror på. Inte i finalen i alla fall. Herregud.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som The Kelly Family och dom har sålt ca 20 miljoner skivor i europa så en vinnare kan det nog allt bli.

2010-03-14 @ 13:35:55
Postat av: MrKallangs

Ojojoj, inte rösta med hjärtat här inte. Nej vi ska VINNNA tävlingen.

Inte visste jag att du var så tävlingsinriktad =)



Att tävla i song och låt är inte det mer som en marknadsundersökning? Med inslag av grannsamvärkan?

2010-03-16 @ 12:10:37
URL: http://mrkallangs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0