Planer för dagen:

Städa.

Långpromenad (Om jag hittar något sällskap).

Köpa lördagsgodis.

Kanske köpa take- away mat ikväll? Det finns en thairestaurang här i stan (Byn?) som har alldeles underbart god mat. Dessutom känns det lite city, sådär. Ni vet mitt alterego Alice som bor på Kungsholmen? I en snygg, stylish sekelskiftslägenhet? Som om den var direkt tagen ur ett nummer av "Family Living". Som brukar gå och träna tre dagar i veckan och gå på restaurang med tegelväggar på fredagarna?

Hon kan jag låtsas att jag är ikväll.

Fräscht!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas det blev en lyxkväll med thaimat och imaginära tegelväggar.

2010-03-28 @ 12:33:47
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har ialla fall börjat träna så jag är en bra bit påväg att blir som alteregot... nja kanske inte =)



Kramelikram

2010-03-29 @ 11:22:21
URL: http://camillamedc.blogspot.com
Postat av: Fia

Jag tycker att det är jätteskönt att ha en hel dag för samtal. Jag har i så många år haft samtal på eftermiddagen efter ordinarie arbetsdag med lektioner och div möten. Då har man försökt klämma in 4-5 samtal för att vara så effektiv som möjligt. Det brukar innebära att man har en väldigt tung arbetsbörda under två-tre veckor medan samtalen pågår. Det här att få en heldag för att skriva omdömen och sedan en heldag att genomföra samtalen är helt fantastiskt. Jag hade 15 samtal inbokade idag. Det blev två återbud, så jag genomförde 13 samtal, och jag tycker att det har fungerat väldigt bra. (Det där med Alvedon och Ipren var inte sant. Det var bara lite krydda åt historien)Värt att diskutera i ert arbetslag, tycker jag!

Kram!

PS Det andra (om besök) som vi diskuterade går bra! Hör av dig!

2010-03-29 @ 20:57:23
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0