Kvällen

Å ena sidan: Har jag suttit hela eftermiddagen i soffan och hostat, snörvlat och dragit filten tätare omkring mig. Så Jonas och barnen fick åka på grillmiddag utan mig. Trist.

Å andra sidan: Har krassliga soffhänget även inkluderat avsnitt efter avsnitt av min dvd- box ("Private practise" säsong 2. Addison Montgomery! Gotta love her) samt en massa glass. Leo drog till dagisbästisfamiljen redan efter lunch och Stella har varit ute med kompisar hela eftermiddagen, så många avsnitt har det blivit.

Känner mig faktiskt en smula bättre. Stannar jag inne i morgon också så borde jag vara pigg som en nötkärna (Frisk som en nötkärna? Eller vad heter det?) på måndag. Dessa veckor på året kan. man. bara. inte. vara. sjuk. på. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Läste din blogg för sisådar tusen (eller tre, big difference) år sedan och tyckte om den jättemycket. sen vet jag inte vad som hände men inte läst den på länge (ja, tre år). Nu ikväll kom jag att tänka på dig och va tvungen o leta upp dig. Himla mysig blogg och gud, att dina barn redan cyklar och har (nästan) mobiltelefoner. hur fort går inte tiden egentligen? Ville bara säga att keep up the good work! Du påminner mig om Martina Haag :)

2010-05-02 @ 00:32:04
Postat av: Maria

Åh vad söt du är. Och snäll. Marina Haag, liksom =) kommer att vara glad i flera dagar över denna komplimang =)

Kram på dig och vad kul att du hittade tillbaka igen!

2010-05-02 @ 16:53:52
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0