Precis över godkänd- gränsen för frisk

Har jobbat både igår och idag. En aning hostig. Hes. Tar ett snapsglas med Skogsbärs- alvedon för barn (Allt annat var slut hemma) på morgonen innan jag åker iväg.

Men ändock!

Jag har jobbat.

Ikväll ska jag:
  1. Äta ris och currykorv till middag
  2. Plocka in all ren tvätt som hänger överallt i huset (Vår torktumlare har gått sönder). Booooring att lägga in tvätt. Men nödvändigt. Jo.
  3. Se på TV
  4. DH! Lovely.
  5. Gå och lägga mig och förhoppningsvis bli ytterligare lite mer frisk till imorgon
  6. Kanske till och med vg- frisk?
(Känner mig lite betygsskadad för tillfället. Slutbetyg coming up. Stort!)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ska vi höras och planera ert besök på vår skola?

2010-05-16 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0