Underbara pluggtillvaro!

Jag är hemma tisdagar och onsdagar och pluggar alternativt åker till Uppsala ungefär två gånger i månaden och tycker att det är fantastiskt kul. Jag jobbar resterande dagar och tycker att det OCKSÅ är fantastiskt kul.

Omväxling is the Shit.

Dock känns det idag som om jag... Tja... liksom inte riktigt är VÄRD att ta helg, men sådana tankar får jag sluta med. Trots allt ska jag ju ha det så här i ett år framöver.

Dessutom. Specialpedagogik. Otroligt roligt och sjukt intressant! Mycket vet jag sedan innan, men ändå är det så bra att få lite tyngd bakom sina åsikter. Forskning och litteratur och ett pedagogiskt språk, liksom. Åh, vad kul detta ska bli!

Kommentarer
Postat av: cICCI

vAD UNDERBART FÖR DIG ATT FÅ HÅLLA PÅ MED KUL OCH INTRESSANTA SAKER OCH DESSUTOM FÅ BETALT!!!

kram CICCI

2011-01-14 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0