Men jag har ju glömt att berätta det viktigaste av viktigaste!

Nämligen att jag i morgon 8.05 sätter mig på tåget med älskade 8- åringen och åker till Stockholm för att se genrepet av Melodifestivals- finalen i Globen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jävligt fränt. Om jag får säga det själv. Och det får jag ju.

Genrepet är bättre än the real thing på kvällen, för:
  1. Det är billigare
  2. Vi slipper ta tåget hem typ mitt i natten
  3. Vi kan sitta hemma och se finalen och rösta. Jag hejar på Swingfly och Stella på Eric Saade. Leo hejar på Linda Bengtzing, men han får inte ringa.
Ni då?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni hade en underbarkväll ni brudar!!!

Kramar i massor =)

2011-03-12 @ 10:23:45
URL: http://camillamedc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0