Puss

Nu är det ju så att jag har länkat till både Alex, Calle och Katrin Schulman, samt till Malin Wollin, som är Sveriges roligaste bloggar. Och till Cicci, som är Sveriges, förlåt Gran Canarias (hon bor där), roligaste blogg för att inte tillhöra nån kändis utan nån jag faktiskt känner. Och ändå tar ni er tid att läsa detta! Min blogg! Så skulle bara vilja säga:

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS till Er everybody out there!

Ni är ju Världens Snällaste och Sötaste som offrar er dyrbara tid till något jag skriver.

Intresseklubben antecknar, liksom.

Men feel free att skriva kommentarer, för om jag är 100 000 glad om ni läser min blogg, så är jag 100 000 gånger 100 000 gånger gladare när jag ser att någon har skrivit en kommentar!

Erik M, polisbilar och ägg bredvid nya fina lägenheten låter lite läskigt! Kom och fika i Tierp nån dag och vila upp er på vår altan i söderläge!

Vill bara avsluta med: Puss!

Kommentarer
Postat av: albin

Puss på dig också. Hittade dig genom våran älskade Malin.
Hoppas du blev så glad som du påstår nudå.
Tierp, where the hell är det?

2007-08-04 @ 23:00:41
Postat av: Cecilia

Har äntligen hittat hit med! Tog det sån här lång tid att hitta din blogg, hur i h-vete ska jag hitta Tierp ;)
Kul läsning, många känna-igen-sig inlägg!
Puss och Kram från Cecilia

2007-08-08 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0