Brain overload

Ja herregud. Att göra på jobbet: Kopiera prov, kopiera repetitionsuppgifter, rätta diagnoser, ha AL-möte om kvalitetsredovisning, ha schemabrytande aktivitetsdag på Lucia, rätta prov, sätta betyg, skriva uppföljning på åtgärdsprogram, skriva ut "komplimangpapper" till min mentorsgrupp.

Få se nu...Det var några smådetaljer också...Vad vad det mer som skulle göras? Jo, just det, lämna barn, hämta barn, laga mat, tvätta, städa, Luciatåg på barnens dagis, leda Marathonaerobicpass på lördag, köpa julklappar, sätta upp granen, baka nåt (För det har jag läst någonstans att man ska göra när det är jul. Lite märkligt när jag tänker efter, när det finns så goda saker att köpa?!), handla till julafton.

Är det OK om jag fejkar en ny halsont och ligger i sängen och läser Denise Rudberg-böcker till annandagen?

En annan fråga skulle kunna vara:
Om jag nu är så trött, varför går jag inte bara och lägger mig istället för att vara uppe sent och se på TV, måla naglarna och blogga?
Svar: För att om jag dör av stressattack imorgon så har jag iallafall snygga naglar. Och söta vänner som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såklart! Du tänker helt riktigt!!! Håll ut tjejen, du är grym!! KRAM

2007-12-12 @ 00:14:30
URL: http://frokenasa.blogg.se
Postat av: Maria

Åsa, tack sweetie!!

2007-12-12 @ 00:27:08
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0