Busy day

På grund av trötthet som inte är av denna värld så blir dagens inlägg i stödordsformat:

Upp tidigt, jobba hela dagen, information om kompensatoriska hjälpmedel, kvar på jobbet till halv sex, julbord, massa mat, åka bil från Furuvik till Tierp, cykla hem i ösregn, kom hem klockan tio.

Sitter just nu och försöker att inte låtsas om att jag eventuellt har blivit smittad av dotterns kräksjuka (hon spydde dock bara en gång), jag har nämligen ont i kroppen, ont i magen samt mår illa. Mässar tyst för mig själv "Jagharintetidattblisjuk. Jagharintetidattblisjuk. Jagharintetidattblisjuk". Dessutom är det så att om jag kräks inatt efter att ha ätit två stora tallrikar julbordsmat plus en tallrik efterrättsmat, så kan det mycket väl vara det äckligaste jag någonsin gjort i hela mitt liv.

Men, men. Om man säger "Jagharintetidattblisjuk" tillräckligt många gånger så brukar det ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0