Glöm inte

He's a blue jean boy
he's the real McCoy
but the best for sure
he's the boy next door
Saw him passing by
he looked up said "Hi!"
Today I've seen Jimmy Dean
oh oh oh oh- Jimmy Dean

Vissa är ute och partar vilt den här tiden en fredagkväll. Vissa sitter hemma och skriver texter till hitlåtar från tidigt 90-tal på datorn. Töntigare än så blir det inte, va?! God natt!!

(Men en vacker dag, då ni, ska jag ta mina snygga högklackade lackskor ut ur garderoben och shake my gin and tonic drunken ass till denna bortglömda pärla till partystarter...!)

Kommentarer
Postat av: Erik M

Jag har ett gäng bekanta som ställde spelade en cover av denna låt på ett Dragplåster (högstadiediscoevent) i Falun runt '91, enkom för att få ändra texten till: "He looked up said Heil!"

Har jag för övrigt nämnt att jag har varit med i ett band som delade instrument med Troll, eller Trollrock som de egentligen hette :)

2007-12-29 @ 11:56:47
Postat av: Erik M

... vilket bör föranleda en avsevärd street cred för min räkning.

2007-12-29 @ 11:57:17
Postat av: Maria

Erik, värsta kändisen! Det närmaste jag kommit Troll är att min mellanstadiebästis Viktorias storasyster jobbat på Åhléns i Falun samtisigt som hon som sjöng. Inte lika fränt.
PS. När åker ni hem från Falun? Tid att svänga förbi Tierp, om ni åker bil?? Miss you guys!

2007-12-29 @ 14:05:14
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Åsa

Maria, du är så välkommen att shake your gin and tonic drunken ass med mig och tjejerna! Kram

2007-12-29 @ 18:20:20
URL: http://frokenasa.blogg.se
Postat av: Lotta

Men vi är hemma ju. Vi åkte till Dalom veckan före jul. Skjuts dit o hem istället för att trängas på tåg var ett tungt vägande skäl till att planera om...

2007-12-29 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0