I want my life back!

Jag vill ha kaffe på morgonen, energi att fixa hemma, vara frisk nog att leda pass på lördag, kunna känna smak och ha matust, känna lust att vara på jobbet.

Denna halvsjuka, kraxande, hostande, urvridna gamla disktrasan känns inte som jag.

Har lovat Stella att vi ska lägga oss samtidigt idag, så när lillebror är nattad ska vi mysa in oss i dubbelsängen och somna. Har tagit två Alvedon, så imorgon efter en lång natts sömn ser jag mig själv hoppandes ur sängen klockan halv sju, frisk som en nötkärna. Inget host och ingen heshet. It's magic!

Sådärja. Helar mig själv med tankens kraft. Inga konstigheter, fick tipset av Carola.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för ett riktigt brakskutt ur sängen! =)

2007-12-13 @ 23:56:49
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: F

Hoppas du lyckas med din healing. Om du gör det kan du säkert börja tjäna grova pengar på det, genom healingturneer runt i riket. Som Runar.

2007-12-14 @ 18:31:26
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0