Misär, misär

Inte nog med att jag kräktes i torsdags, har influensa, huvudvärk och feber, nu har jag fått ont i halsen också. Känns som tusen nålar, och till råga på allt så har jag nu tappat rösten. Yes, that is correct, TAPPAT RÖSTEN! Från raspig whiskey-röst till ingenting. Hatar, hatar, hatar att vara sjuk. Dessutom måste jag vara frisk till måndag för då ska jag på konferens med hotellövernattning med ledningsgruppen på jobbet.

Kanske bäst att förbereda sig på konferens med lappskrivande. Helt normalt att sitta och hålla upp lappar skrivna med tusch om det är något viktigt jag vill säga, åh ja, verkligen ett trivsamt sätt att tillbringa en konferens på.

Eller så håller jag helt enkelt tyst. (Detta alternativt känns dock inte riktigt som jag.....hrm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0