Miss power-städ, that's me

Ja, jäklar. Har hunnit damma, dammsuga, städa badrummen, bädda sängar, plocka leksaker, moppa golv, göra ren speglar och fönster, plocka ur diskmaskinen. Dessutom har jag lagat lunch, pratat i telefon och duschat. Och medlat i några den-där-leksaken-hade-jag-först-konflikter.

Hur effektiv är jag inte, liksom??

Nu ska vi åka och handla lördagsgodis och hämta ut julklapps-paket på Posten från barnens farmor.

Dagens lyx blir att ta tåget in till Uppsala och möta Jonas när han slutat jobba, och sen äta middag på mysig, grekisk restaurang. Då ska jag ha nya svarta, tröjan som jag köpte i tisdags, och låtsas att jag är en sån som går ut och äter middag med min kille varje vecka.

(På riktigt går vi ut och äter typ en gång om året. Eller gills det att vi ibland äter nachos framför TV'n när barnen har somnat?)

Kommentarer
Postat av: Case

Härligt att den nya fina tröjan kommer till användning så snabbt. :) Hoppas ni hade en mysig middag me massa god mat. Kram från mig.

2007-12-22 @ 20:20:56
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0