Plogbil-spotting

Barnen fick äta resten av frukosten vid fönstret, för att kunna se traktorn som åkte fram och tillbaka och plogade vägen. Tänk vad underbart att vara liten och ha en plogbil som highlight of the day!

Men i och för sig. Jag är vuxen och har ibland "dricka kaffe i lugn och ro" som min highlight of the day, så jag är lika lättroad fortfarande.

image111

Nu ska vi åka till Konsum och köpa lampsladd till adventstjärnorna som är kvar, ska också bli kul. All shopping är bra shopping.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh no... Lampsladd till adventsstjärnor. Det har varit mitt misson of the day - men verkar slut precis överallt... Hoppas du har bättre tur! =)

2007-12-01 @ 14:14:00
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0