Shopping och kompishäng

Trots ungefär tre miljoner människor på stan så var det SÅÅÅ kul att träffa Cicci igen! Det senaste året har jag dock hunnit träffa henne under sportlovet (När jag och Stella var till Gran Canaria och hälsade på), i somras (När de var i Uppsala på semester några veckor) och så idag plus på söndag. Och hey, det är ju faktiskt oftare än vad jag träffar kompisar som bor i Uppsala...

Jag shoppade lite, och Cicci mycket, så jag gick dit hon ville gå. Hann med alla affärer av värde plus kebabtallrikslunch innan hon fick lov att gå hem och rädda sina barn från trött morfar.

Lovely shoppingdag! Själv köpte jag: Brunt linne, svart linne samt jeans på Weekday, Lars Winnerbäcks nya skiva, örhängen, shorts till Stella på rea, strumpor till Leo.

Det bästa var nya jeansen. Har tänkt att köpa ett par Acnejeans för 1400 kronor, men så hittade jag dessa idag. Ljusa stuprörsjeans, lite högre midja, nedsatta från 400 kronor till 200 kronor. Inte alla dagar man tjänar 1200 kronor sådär på fem minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0