Tomten, en "Sex and the city"-box, tack

Jag har velat haft "Sex and the city"-boxen länge, men aldrig köpt den för att jag har undrat när jag skulle ha tid att kolla på den?

Nu vet jag. Dagar då jag är sjuk och hemma från jobbet, och barnen är på dagis. Åh, vad lovely det hade varit att ligga i soffan och sett på Carrie & Co. Men, men, har legat i sängen och läst Mats Strandbergs "Jaktsäsong" för andra gången, och det är också bra. Om ni inte har läst den, gör det!

Nu ska jag krypa tillbaka till sängen. Att vara sjuk är ändå lite mysigt, om det inte vore så att man mådde så himla dåligt...

image112

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig tjejen!!! Kram kram

2007-12-07 @ 18:48:37
Postat av: Christin

Har du läst "Snabba cash" av Jens Lapidus? Mycket glamour + baksida. Bra julklappstips till mamma/Jonas?

2007-12-08 @ 10:19:34
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0