Argumentation

Som tur är så argumenterar jag emot, hennes gener kommer ju någonstans ifrån.

Jag: Varsågod, ta ett knäckebröd
Stella: Nej, jag vill inte ha. Du bestämmer inte över mig!
Jag: Jo, för vet du hur det är?
Stella: Nej
Jag: Om du inte tar ett knäckebröd och bara äter våfflor så mår inte din mage bra. Och jag älskar ju dig så mycket och är rädd om dig och skulle bli JÄTTELEDSEN om du fick ont i magen
Stella: -------
Jag: Vill du ha med bara smör eller med smör och ost?
Stella: Bara smör

Å andra sidan har hon precis bajsat, och hon blir alltid extra galen är hon är bajsnödig. Undrar om det funkar som motreplik om tio år?
Stella (15 år): SKRIK SKRIK.....Alla andra får......GAP OCH SKRIK.... Dumma dig......BRÅK BRÅK....Alltså, jag måste ju få....Osv.
Jag: Är du bajsnödig?

Men varje gång hon är galen och bråkar så är det rätt åt mig, för jag var ännu värre när jag var liten. Been there, done that. What goes around comes around.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Haha sjukt kul att säga så till en 15-åring!

2007-11-06 @ 11:45:17
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0