Anna Skipper-come and save me

Jag har börjat med en ny kvällsrutin. När barnen har somnat, jag har suttit en stund vid datorn samt städat ihop lite så sitter jag i soffan och ser på TV och äter nachoschips med smält ost som jag dippar i salsa och gräddfil.

Bra med nachos: Det är gott. Jag har fortfarande jeans i storlek W 27.

Dåligt med nachos: Om jag fortsätter med denna kvällsrutin kommer jag se ut som mamman i Gilbert Grape inom några år och tar mig bara ut ur huset med hjälp av en lyftkran.

Imorgon kanske jag bryter den dåliga vanan med att träna på Bodystep-koreografin istället. Eller så äter jag nachos. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du kan väl göra både och!

2007-10-17 @ 00:20:21
Postat av: Anna

Äsch, nachos är ju skitgott! Ät för bövelen!

Vi har startat en ny blogg: http://www.tv3.se/worp/1574/

2007-10-17 @ 13:04:57
Postat av: rockpoet

Nachos är väl inte så farligt? Och ost äter man ju varje dag.

2007-10-17 @ 13:21:24
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0