Bad eller städ?

Var massa folk i förmiddags på aerobicpasset, plus att de som var där förra lördagen kom tillbaka. YES! Återvände nog för den fantastiska instruktören med de roliga stegen och den bra musiken. Tyvärr dröjer det tre veckor till jag ska ha pass igen, men känns som att jag fått upp lite träningsdiciplin sen helvetesutbildningen i Stockholm. Eller ja, jag har varit och tränat en gång förutom de pass jag hållt själv. Men ändå. Ett är en högre siffra än noll.

Mötte sen upp mamma och barnen och åkte till Hemköp och köpte lördagsgodis, sen hem och åt korv och makaroner till lunch.

Nu är Stella hos bästis-Hampus och leker, och mamma är ute på baksidan med Leo. Själv sitter jag och väljer mellan att fortstäda städa, eller att ta ett bad.

Hm. Svårt val. Dammsugare? Skumbad? Måste nog fundera en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0