Definiera idiot

Om man har gjort en sak som inte fungerade och sen gör samma sak igen, är man då en idiot eller en optimist??

Funderade länge i morse om vi skulle åka till IKEA i Uppsala och köpa mattan som inte fanns på IKEA i Gävle i fredags när mamma var där. "Ja, men det är ju jättemysigt att åka iväg hela familjen. Äta lunch ute, shoppa, åka bil. Gud vad trevligt"

Så tystnade vi och såg förra lördagens IKEA-utflykt framför oss...

Vi stannar hemma idag. Just nu ligger Leo och sover middag, Stella är hos grannkompisen och leker, jag och Jonas fixar. Ska strax börja laga mat.

Att stanna hemma är ett underskattat nöje.

Kommentarer
Postat av: Herr X

Jag är imponerad av din blogg!

2007-10-14 @ 11:59:13
URL: http://xgordinjobb.blogg.se
Postat av: Marcus

Igår var jag också fränt trendig. Jag kom hem från en mysig middag, kl 22. Sen satt jag hemma hela lördagkvällen och kollade på friends.

2007-10-14 @ 13:02:57
URL: http://schumi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0