Intervju med mig själv

Fråga: Måste bara fråga, tycker jag inte att jag lade sordi på stämningen på bloggen en aning med mitt senaste inlägg?
Svar: JA MEN herregud, vad ska jag skriva om då?! Är ju jätteledsen för farmor
Fråga: Oj, ta det lugnt. Jag skulle ju precis fråga hur det känns?
Svar: Jo tack, lite bättre. När jag precis hade pratat med pappa i telefonen så satte jag mig ner på en stol i köket och bara grät. Barnen stod storögda och tittade på, klappade lite på mig och försökte trösta. Berättade för Stella varför jag var ledsen
Fråga: Vad sa hon då?
Svar: Tja, hon förstår ju inte riktigt vad "dö" betyder, men sa iallafall att hon tyckte om gammel-farmor och att hon inte ville att hon skulle vara sjuk
Fråga: OK
Svar: Tja, sen så gick vi upp och badade alla tre, barnen fick se på film och äta äppelbitar, de lekte lite i sitt rum, läste två godnatt-sagor
Fråga: Låter som en rätt mysig kväll trots allt?
Svar: Jo
Fråga: Nu när jag äntligen fick tag på mig för denna exklusiva intervju, får jag ställa några fler frågor?

(Funderar en stund)

Svar: OK, det går bra
Fråga: YES!!! Eh...Kom av mig lite...Vad ska jag fråga om?
Svar: Ja, jag får komma på nåt snabbt för snart ska jag gå ner och se på TV
Fråga: Vad är min favoriträtt?

(Åh nej, vilken dålig fråga. Pinsamt. Men jag verkar inte bry mig)

Svar: Tacos, pannkaka, pasta och köttfärssås, fläskfilé och potatisgratäng, hamburgare och klyftpotatis. Jonas säger att jag bara tycker om 80-talsmat
Fråga: Ja, det var ju inte vidare trendig mat

(Nu var jag otrevlig också. Undrar om jag blir sur? Nej, vilken tur)

Fråga: Vad är mina intressen?
Svar: Familjen, träna, läsa, kläder, inredning, kompisar, blogga, läsa andras bloggar
Fråga: Åh, blogga, man tackar
Svar: Varsågod. Bloggvärlden är faktiskt en av mina favoritsaker just nu
Fråga: (lite generat) Tack igen, vad snällt. OK, vi kör vidare med lite snabba frågor. Favoritfärg?
Svar: Brun
Fråga: Favoritaffär?
Svar: Monki, Weekday, Holmlunds, SOLO, IKEA, H&M, alla inredningsaffärer
Fråga: Vad är jag stolt över?
Svar: Att vi har uppfostrat våra barn till såna vettiga och sköna personer. Att jag är arbetslagsledare på jobbet. Att vi tog steget och flyttade hit i somras
Fråga: Vad äter jag till frukost?
Svar: Kaffe, hembakt bröd med kaviar och ägg, youghurt. Men är det många frågor kvar? Folk måste ju ha tröttnat att läsa för länge sen?
Fråga: OK, en sista. Vill jag hälsa till nån?
Svar: JAAAAA! Jag vill hälsa till mina älskade, älskade läsare. Jag vill hälsa till Cicci och Christin och Marcus och Anna och Helena och Ulla och Rockpoet och Elena och Annelie och Anna och F-girl och F och Krillan och Madeleine och Nina och Camilliondollar Baby och Jenny och Kriztin och Niklas och........
Fråga: Hörrö, vi har inte hela natten på oss
Svar: OK. Men jag vill bara passa på att säga att I REALLY; REALLY LOVE YOU! Och era kommentarer. Och era bloggar
Fråga: Ja ja, vi förstår. Jag älskar dem. Men ärligt talat, är det inte lite Alex S-rip off att publicera en intervju med sig själv?
Svar: Ja...Kanske det...Tycker jag?
Fråga: SKOJAR BARA! Klart det inte är. Och förresten är ju min blogg mycket, mycket bättre än Alex!
Svar: ÅH TACK! Vad gullig jag är
Fråga: Well, that is me! Och hoppas min farmor blir bättre nu
Svar: Tack. Är intervjun klar?
Fråga: Ja
Svar: Tack gode gud! Är det verkligen några som orkat läsa ända hit??

Kommentarer
Postat av: Christin

Jag!

2007-10-18 @ 22:11:02
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Maria

Kul! Men Christin, så har du ju också 143 i IQ. Då är man smart nog att läsa så mycket text!

2007-10-18 @ 22:20:52
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha, du är för rolig!

2007-10-18 @ 22:27:59
Postat av: F

Jag gillar din blandning av djupaste allvar och tokroliga texter.

2007-10-18 @ 22:31:07
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: F

Och så hoppas jag givetvis att det går bra med din farmor.

2007-10-18 @ 22:31:55
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Maria

Tack darlings!

2007-10-18 @ 22:37:08
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Cicci

Tusen Kramar!

2007-10-18 @ 22:43:54
Postat av: Camilliondollar Baby

Tack! Åh, va du är gullig!

Hoppas att din farmor blir bättre.

Kram

2007-10-19 @ 07:24:42
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: rockpoet

Jag ska läsa hela så fort jag får tid!

2007-10-19 @ 10:07:51
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Klart jag läste hela intervjun, jag läser allt du skriver! =)

2007-10-19 @ 22:44:28
URL: http://fattygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0