Jobb

I vanliga fall brukar jag börja tänka på jobbet när jag går och lägger mig på söndagkvällen, men de kommande veckorna innan höstlovet har jag så mycket att göra att BOM! Alla planeringstankar överföll mig redan nu klockan halv tre på eftermiddagen.

  • Skriva omdömen
  • Förbereda eleverna på att de ska leda utvecklingssamtalet
  • Mejla en förälder
  • Mejla matematiksgruppsansvarig om att jag inte kan vara med på torsdag (jobbar istället, orkar inte fixa med någon vikarie). Lokala kursplanerna får klara sig utan mig.
  • Skriva specialplanering till vår specialelev
  • Gå kometutbildning imorgon mellan två och halv fem
  • Sa jag skriva omdömen?
  • Skicka ut lappar med förslag på tider till utvecklingssamtal till min mentorsgrupp

Om tre veckor är det lov...

  • Hinna allt som ska hinnas före lovet

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Känns som om du har fullt upp!

2007-10-07 @ 14:57:10
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0