Kolla jag då!

Gissa vem som

LÄMNADE IN OMDÖMESDISKETTEN IDAG KLOCKAN TIO ÖVER TRE!!!

Nu fattas det bara: Samla ihop önskemålslapparna om utvecklingssamtalstider, ge ut papper till föräldrar om vilka tider de fått, skriva ut omdömen, ge ut omdömen till elever, träna på att eleverna ska leda utvecklingssamtalet under studieverkstadslektion och mentorstidslektion, ha utvecklingssamtal, skriva IUP.

Sen ha höstlov vecka 44!

(PS. "Kolla jag då!" var min och Hannas favvokommentar under typ två års tid. Hanna var pluggkompis och superbästis som jag så småningom flyttade ihop med, men när vi bott ihop i ett år var vi gansla less på varandra och hon hade dessutom pojkvän som hon var hos jämt. Så när jag flyttade för istället bli kombo med Christin ("Christins blogg") så gled vi ifrån varandra. Men ÅH vad jag ibland kan sakna henne. Hanna Raak, tror att hon bor i Stockholm nu. Någon som har Idiot-Facebook som har lust att kolla upp henne?! Hälsa från mig!!)

Längst ner i entrén i det hus vi läste biologi i fanns en whiteboardtavla, där doktorander skrev upp vilken labbsal de var i.  Där brukade vi rita snoppar, och skriva "kuk" under, och så sprang vi fnisande därifrån. Såna kompisar borde man inte tappa bort.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Var det hon som var så snygg så man grät när man såg henne? Hälsa från mig om du får tag på henne ;)

2007-10-11 @ 20:54:26
URL: http://schumi.blogg.se
Postat av: Maria

Nä, det var nog mig du menade då. Hanna var hon den andra.

2007-10-11 @ 20:58:14
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Maria

...Eller ja. Om jag tänker efter lite så var det nog Hanna du menade. SKITSNYGG var hon! Och rolig och duktig på innebandy och smart. Hånglade du inte med henne nån gång, Marcus? Eller var det Helena? Helena var också snygg, såg ut som Britney Spears när Brittan var snygg.

2007-10-11 @ 21:03:52
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Bättre skriva "kuk" på whiteboardtavlor än rista in det med sten i billacken, som en kär vän till mig "råkade" göra som liten...
Tack för kommentaren! =)) Klart du ska länka! Blir superglad! Kram!

2007-10-11 @ 21:04:13
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Diskett? Existerar dessa nuförtiden?

2007-10-11 @ 22:16:10
URL: http://fattygirl.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

ja, jag har arsebook och det finns en Hanna raak där ;)

2007-10-12 @ 11:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0