Les Mills- perfektionismen

Fast finns aerobicstegen kvar i mitt huvud? Känns som Bodystep 69-koreografin har tagit över. Inom en månad måste jag skicka in en video där jag kör de två låtarna jag inte lärde mig i helgen för att jag inte hade någon fucking jävla bärbar DVD.

Om jag vinklar händerna fel blir jag underkänd.


Helst skulle jag vilja stå på step-up brädan och peka finger och säga in i kameran "Lite självdistans, tack". Men då blir jag nog också underkänd.

(Förlåt, Les Mills. Ni gör ett bra jobb. Träningsmänniskorna i er instruktions-DVD är helt hysteriska, men jag går lätt med på att fler borde träna. Och då är det faktiskt viktigt att instruktörens tummar inte pekar åt fel håll. Professionalism ger tyngd)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

De verkar lite väl kinkiga, vem ser om händerna pekar åt fel håll.

2007-10-02 @ 22:46:52
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0