Shopping in Tierp del 2

Det var ju det här med shoppingabstinensen, och att jag har flyttat till ett ställe utan så många affärer.

Imorgon när jag hämtat barnen på dagis ska vi gå en sväng på marknaden, och jag bävar inför tanken på vad jag kan tänkas komma hem med.

Furuälg i miniatyr
Tubsockor i 50-pack
Neonfärgad fjortistopp i stl one size
Hemlagad honung
T-shirt med texten Öl bryggde denna vackra kropp
Italiens fotbollströja
Hemvirkade spetsdukar
Hårdrocksaffischer

Har jag tur köper jag bara munkar. Och då tycker jag inte ens om munkar.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag skulle vara glad för både honungen och fotbollströjan... helst inte Italiens då iofs! Och älska munkarna!!!

2007-10-10 @ 23:26:21
Postat av: rockpoet

HAHA! Landet...man måste älska det!

2007-10-11 @ 12:11:01
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: anna

Haha! Ja det var tur att min blogg var på plats igen! Haha jag skulle älska o ha en tshirt där det stod öl byggde denna kropp. fast på min skulle det stå "smirnoff ice byggde denna kropp" :D

Jag vet att du är ett fan av min blogg, så därför ber jag om ursäkt för dåligt uppdatering hos min blogg. Men jag vill skriva humor, men har hittils inte fått ngn inspiration än, men det kommer , jag lovar :D

2007-10-11 @ 14:54:41
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0