Stella in the block

image27

Stella i mitten med två av kompisarna på gatan.

När jag var liten hade jag bara min granne Johan att leka med. Han var ett år äldre och rätt märklig men what can you do, fick ju lov att leka med det som fanns till hands. Jag tvingade också min lillebror att sitta still och leka skola. På detta sätt lärde han sig att läsa ganska tidigt, kanske av självbevarelsedrift för att jag slog honom när han inte fattade. Eller så lekte vi med lego.

Ändå tycker jag att jag har lyckats bli ganska normal?

Jämfört med detta lever dock mina barn ett socialt liv som vida överskrider mitt. Stella har vid fem års ålder haft fler kompisar än vad jag typ sammanlagt har haft i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken underbar bild! Ibland önskar man verkligen att man var 5 igen och kunde cykla omkring med kompisarna i parhusområdet.

2007-10-03 @ 20:34:20
Postat av: Karin

Hej! Vilken härlig bild, kul att se lite hur det ser ut där ni bor. Kan tänka mig att Stella charmat samtliga.....

2007-10-04 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0