Tack Esther

Struntade i SJ's sida och ringde 0771-75 75 75 istället, och tur var det för där svarade en snäll Esther som fixade biljetter på två minuter. Och dessutom 60 kronor billigare. Tror jag hoppar över en halvtimmes svettningar och svordomar framför datorn nästa gång jag ska åka tåg och ringer direkt istället.

Berätta inte det här för någon, för då kanske fler ringer och så måste jag bli irriterad över att det är sådan lång telefonkö istället.

Skön kväll, jag och Jonas hängde i soffan och åt nachoschips och slötittade på TV.

Roligast: "Mia och Clara" 21.30 på ettan. Bland annat spelar de två tatuerade White Trash-morsor som sitter på balkongen och röker och dricker sprit när ungarna leker i sandlådan. "Ja, ungarna får ju sitt va, och de vuxna måste ju också få lite roligt..." Hahaha. Så ropar de ner: "CASSANDRA!!! ROBIN!!!" Säkert heter det tredje barnet Kevin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0