Alice och Lola

Jonas, det skulle passa så bra med en skötbädd på torktumlaren, ska vi inte skaffa ett barn till? En liten bebis som kan ligga och sprattla på röda, söta skötbädden med spöket Laban på? Plus att vi har så mycket bebiskläder som ligger och skräpar i garaget.

Ett annat skäl att få ett tredje barn är att jag vill ha en tjej som heter Alice. Om jag så måste föda tio barn innan det blir en till tjej. Helst tvillingar, så att den andra kan heta Lola.

Härmed paxar jag namnet Alice, så att ingen jag känner snor det

Lola är OK om ni hinner före med, om jag tänker efter är det lite porrstjärna över det namnet. Jag kanske tar Alice och William istället.

Kommentarer
Postat av: rockpoet

Sveriges hopp. Jag håller med dig till fullo!

2007-09-25 @ 17:27:53
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0