Helg som innehöll allt

Kompishäng
Middag
Öl
Vin
Kul utekväll
Snygga skor
Sovmorgon
Lyxfrukost med kaffe, ägg, mackor
Göra-sig-iordning-i-lugn-och-ro
Långpromenad
Shopping
Bakad potatis med kycklingröra-middag
Bok och godis på tåget hem

Roligast: Träffa Anna
Skummast: Baren "Sjögräs" på Söder. Reggae, svettlukt, massa folk som tittade konstigt på oss när vi kom in
Tråkigast: Inga kändisar på Pet Sounds bar
Mest irriterande: Strumpbyxor som åkte ner hela tiden när jag gick. Får man stå mitt i city och dra upp strumbyxor? Eller ser det lite opassande ut?
Godast: Lammfärsburgare på Folkoperans kök o bar
Bäst: Att vi efter ett glas vin på Pet sounds bar gick hem=inte så bakis idag. (Bara lite)
Lyxigast: 24 timmar i Stockholm bara JAG JAG JAG!!! Ingen familj! Inga barn!
Men ändå skönast: Att vara hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som den ultimata skämma-bort-sig-helgen! Blev det något shoppat?
Vi var på bröllop igår, dansade till gamla slagdängor och E fick en grogg. Åt en efterätt och kom till himlen. Är nog inte helt tillbaka på jorden än.
Som de vuxna människor vi är som inte blir bakis var vi iväg och köpte syskonvagn klockan tio på morgonen idag. How's that for vuxenpoäng liksom?

2007-09-16 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0