Träningshelvetet

Ni vet min träningshelg? Nu är den här. Och jag har sedan jag skrev det förra inlägget tränat exakt 0,0 gånger, alltså kommer jag med all sannolikhet att kräkas, flåsa och skämma ut mig fullständigt inför Stockholms Bodystep-elit. I värsta fall även dö en hjärtattack-död orsakad av tre dagars step-uppande. Så nu vet ni varför jag kanske inte kommer åt att blogga förrän på söndag (tränar) eller aldrig någonsin igen (dör).

Men jag är ju som ni vet positiv till sinnet, så några ljusglimtar inför helgen är att:
1) Jag får bo bo hotell fredag till söndag
2) Jag ska träffa darling-bästis Åsa ikväll och sova över hos henne
3) Jag kommer att få träna på topp-modern träningsanläggning på Lidingö
4) Hotellrummet kanske har badkar, så efter fullspäckad träningsdag kan jag ta ett bad och låtsas att jag är på SPA
5) Jag kanske går ner några kilo så att jag kommer i svarta Denimbirds-jeansen

Men hur mycket nytta av Denimbirds-jeans har man om man är död?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Lycka till och ha det så kul.

2007-09-27 @ 19:09:12
URL: http://schumi.blogg.se
Postat av: Anna

Det kommer gå skitbra! Lycka till :)

2007-09-27 @ 19:36:35
Postat av: Christin

Nej då, du dör inte! Skyll på att du brutit foten och sitt o kolla på om det blir för hårt!

2007-09-27 @ 20:23:08
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Låter som att du kommer att ha en asbra helg. Är svårt avundsjuk!

2007-09-27 @ 21:32:36
URL: http://fattygirl.blogg.se
Postat av: Cicci

Knyta skosnörena, gå ut och dricka vatten, det finns 1000 sätt att smita undan på! Det kommer bli skitkul!

2007-09-27 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0