Lördag eftermiddag kl 14.30

image220

(Stella sorterar mina gamla filmisar och lyssnar på Melodifestivals-skivan)

image221

(Leo bygger med tågbanan. Observera den räta linjen parkerade bilar. Gissa vilkens Jungfruliga Pedantiska- och- perfekta gener som finns i dessa små 2- års celler?!)

image222

image223

(Jag städar)

Motsatsen till fjärilar eller klumpar i magen måste ju vara typ bomull i magen. Ni vet sån där känsla man kan få när hela ens själ hålls fast av någon slags tyngd, som säger att av alla platser på hela Jorden så är det allra bäst att vara precis här precis nu.

Så kändes det när jag tog dessa foton.

Mina barn är mitt bomull i magen.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fy farao vad fint sagt!

2008-04-19 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0