Avd. starta hjärnan så smått

Måste komma ihåg att:
  • 20 augusti har jag klipptid
  • I morgon 9.30 ska Stella vara på fritids för inskolning
  • Nästa måndag börjar jag jobba, och den 20 augusti börjar eleverna.
  • Jobba hela läsåret och se till att kidsen lär sig matte samt allmänt hyfs och får ett helt fantastiskt liv utan att bli knarkare eller massmördare.
Faktiskt ska det bli rätt kul att börja jobba igen och träffa alla. En trist sak är att en av mina absoluta favoritkollegor Jenny är mammaledig från och med i höst (Fast kul för henne, såklart), fast lite roligt är det ju också med en ny i arbetslaget. Hoppas det blir någon bra. Det underlättar den där "Göra kidsen till bra människor och ge dem en underbar skoltid"- delen av jobbet om man omger sig med bra kollegor.

Och det gör jag.

Nästan alla, i alla fall...But that is another story.

Nu ska jag gå och lägga mig. Måste träna på att gå och lägga mig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0