For your information:

Om ni tittar på er statistik och undrar vad det är för ett psycho till stalker som kollat er sida ungefär en gång i minuten, så är det bara jag. Sitter vid datorn och är både för trött för att gå ner och göra något, typ se på TV, och för att skriva ett inlägg, så då kollar jag om någon annan skrivit något istället.

Men det är det ju inte.

Jävla tråkmånsar som har ett liv.

Kanske lika bra att gå och lägga sig. Kanske fortsätta läsa nya Karin Wahlberg- boken som jag började med för några veckor sedan? Ja, det gör jag. I och för sig minns jag inte riktigt vad som hänt, tror att det var en tant som dog i en park, men om den är tråkig så somnar jag fortare och det är ju bra.

Har i alla fall haft en alldeles lovely dag med min Cicci, som är i Sverige på värsta lyxjobbresan med hotell och middagar och betald resa och allt. Hon har fått nytt jobb, och förutom en massa bra saker som ingår (Bland annat denna konferens hon varit på) så får hon träna på arbetstid. Vaddå drömjobb!

Dessutom har hon tagit med sig lite kläder som jag rensade ut från garderoben förut, vilket betyder att de istället för att ligga i en mörk påse i min garderob får uppleva solen på Gran Canaria.

Till och med mina kläder lever ett häftigare liv än mig.

Eller vad säger jag, mitt liv är ju spännande som fan. Nu: Lördagkväll, tandborstning, bokläsning.

Very, very exciting.

Kommentarer
Postat av: Honung

Men jag skrev tidigare idag. Och inget liv har jag heller.

2008-08-23 @ 22:24:03
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: J

Tack snälla! =) Flytten går som på räls och plugget.. ja, jag korsar nog den bron på måndag..



Men du är ju mamma, så du har en utmärkt ursäkt för att bara slappa med en god bok, e ju inget att ha ångest för =)

2008-08-23 @ 22:36:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Terése

HA HA.



Tandborstning. Bokläsning. Done that.



Jag har precis gjort ett nytt inlägg. Jag är spelänka ikväll. Också extremly exciting.

2008-08-23 @ 22:39:15
URL: http://mellisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0