På nedervåningen just nu:

Mamma tapetserar.

Snälla grannen tillika Stellas grannbästis pappa tillika ordförande i bostadsrättsföreningen monterar vår fläkt. Visade sig att nya fläkten inte passar på gamla fästen och bla bla bla (He lost me at nya lister, lagom långa skruvar och fläktrörs- montering).

Själv sitter jag här.

Fy. Det går ju faktiskt inte för sig, om jag tänker efter. (Officiellt gick jag upp för att bädda sängar och kolla till Stella och grannbästisen som leker i hennes rum)

Måste genast gå ner och se ut som om jag är till någon hjälp. Kanske titta lite intresserat på skruvar och humma lite? Hålla lite tapetvåder? Kolla om min listgrundmålning från i morse har torkat?

Går ju trots allt fortfarande omkring i gamla mysbyxor och svart skräpmålarlinne. Engagerat värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0