Planen för imorgon:

Absolut ingenting. Lovely.

Ingenting betyder ungefär packa upp Barbiesängen, bygga tågbana, äta frukost länge och läsa dagens Aftonbladet och Klick- bilaga som jag inte orkar läsa ikväll, gå i mysbyxor hela dagen, lyssna på radio och bädda sängar, fixa lite i trädgården om det är bra väder, åka och köpa lördagsgodis (OK, då kanske jag byter om till jeans), bygga med lego, tvätta några maskiner tvätt, läsa bloggar, laga någon god middag på kvällen när Jonas kommer hem från jobbet, ta ett bad.

Skulle inte åka till ett fullproppat IKEA ens om någon gav mig pengar, faktiskt.*

* Det där är ju bara ett talesätt, som ni förstår. Klart jag skulle åka till IKEA om någon gav mig pengar.

Kommentarer
Postat av: Honung

Byhåla är Byhåla. Trivdes där länge, men det tillför inte mitt liv någonting längre. Och jag tillför inte Byhåla något. Vi är färdiga med varandra kan man säga. IKEA? Jag älskar IKEA.

2008-08-29 @ 23:01:39
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0