Bra botemedel mot allmän trötthet och specifik arghet:

Att gå och lägga sig tidigt.

Tror nästan att jag ska gå och lägga mig samtidigt som Stella, och så kan hon få lyxa till det med att somna i stora sängen. Mysigt. Och jäklar i min lilla låda (Fantastiskt fult uttryck) vad pigg och glad och härlig jag kommer att vara i morgon efter tio timmars sömn.

I morgon skriver min åtta sista matteprovet för terminen. Och sista före betygssättningen. Spännande värre, hoppas de fixar det bra så att jag kan sätta de betyg jag har tänkt. Måste rätta proven på torsdag kväll så att jag kan lägga in betygen i datasystemet på fredag. Busy, busy.

Men nästa vecka, då! Softa lektioner och sedan LOOOOOOOOOOOOOOOV!

Snart, snart där. Har typ börjat nedräkningen.

Kommentarer
Postat av: Mli

Kryssning på G bejb! Vet att du inte har fejjan men du kommer såklart hållas uppdaterad ändå :)

2008-12-11 @ 16:15:26
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0