Konsten att ha ett problem som löser sig själv

Jag skrev ju i föregående inlägg att jag skulle städa Leos rum? Well, visade sig att jag inte orkade. Istället plockade jag i ordning i vardagsrummet, skrev julkort samt var ute och lekte i snön på baksidan med barnen.

Men så alldeles nyss:
Stella: Jag vet! Jag kan städa Leos rum om du vill?
Jag: Ja, gör det! Åh vilken bra idé. Då kommer Leo att bli superglad!

Så nu har hon beordrat Leo till sitt rum och kolla i leksakskataloger, och mig hit, så att hon kan städa ifred.

Värsta tjejen, va?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Värsta! Hon är välkommen till mig anytime! =) Bloggkryssen i vår! Du förstår vilket party?! Åh, vad roligt! Massa kram!

2008-12-13 @ 23:50:48
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0